Cum mai fac bani usor bancile din comisioane noi

Image

Trebuia sa platesc taxa pentru anul viitor de scoala, ca sa primesc o reducere de 400 lei. Da-i si cauta bani, imprumuta-te, ca de, suma nu e mica si trebuie s-o platesti cat mai repede, aceasta ‘facilitate’ nu e oferita decat primilor 50 de elevi care-si platesc taxa. Scoala are conturile deschise la BCR.

La BCR nu mai poti face o depunere in contul unei persoane fizice/juridice cu contul la ei la ghiseu decat cu un comision de 4 lei. Sau la multimat – gratuit. Ma rog, mare filosofie nu e multimatul ala, se poate face operatia repede (desi are o fanta de bani foarte tampita – primeste doar cate o bancnota o data – noroc ca n-am venit cu hartii de 10 lei). Ideea e ca babuta care statea la coada habar-n-avea sa-l foloseasca si a fost sfatuita sa retraga intai bani de la ATM (comision de retragere) apoi sa plateasca la ghiseu (-4 lei). Asa a castigat BCR-ul vreo 8-9 lei fara sa faca nimic.

Nu inteleg de ce nu se intoarce impotriva lor obsesia asta a bancilor de cere bani fara discriminare pentru toate operatiunile clientilor lor. Nu inteleg cum reusesc BCR si BRD sa aiba cele mai mari active din sistem si numarul cel mai mare de clienti, in conditiile in care ofera serviciile cele mai scumpe si de o calitate proasta, desi exista banci care au mai putine comisioane si/sau mult mai mici.

Acum 6 ani, cand mi-am inchis un cont la BRD, m-am trezit dupa 20 de zile ca m-au descoperit cu sume restante (un comision de administrare anual de vreo 60 lei pe care mi l-au aplicat dupa ce am semnat pentru inchiderea contului). IN viata mea n-am mai calcat in vreo banca BRD. La BCR am avut cont in timpul facultatii, imi primeam bursa pe el. Din 1,5 milioane lunar, imi luau cam 100 mii lei ei – comision de administrare, comision de retragere, comision de interogare sold. In 10 ani de zile lucrurile nu s-au schimbat deloc in bine in bancile noastre cele mai mari. Sper sa crape toate.

Drepturi imagine: banksarethieves.org

Leave a Reply

