Inca o luna, inca un spital, inca o sectie

Dacă vrei să înveți meserie, trebuie să vii dimineața la spital“. O fraza pe care am auzit-o de foarte multe ori pana acum. Nu e neaparat o regula, poti invata destul de multe si dupa-amiaza, dar doar in anumite cazuri (norocoase). Oricat de mult urasc eu truismele, asta e un adevar de care nu poti scapa. Asadar, daca iti faci iluzii ca poti termina FOARTE BINE PREGATIT Scoala Postliceala de Asistent Medical Generalist invatand si facand practica DOAR dupa-amiaza, te cam inseli.

Acum a fost prima data cand am vazut diferenta intre dupa-amiaza si dimineata pe o sectie foarte aglomerata. De la 7:30, 3-4 ore chiar ai tot timpul ceva de facut, vazut si invatat. Dat fiind faptul ca intotdeauna sunt prea multe de facut si prea putine asistente, daca nu ai 3 maini stangi, tot vei avea ceva de facut. Daca vii dupa-amiaza, in 3-4 saptamani de practica (tot cate 3-4 ore) abia apuci sa faci cam ce poti face intr-o dimineata grea sau in 2 normale.

Am vazut si diferenta intre cunostintele practice ale unor colege care din anul 1 au venit doar dimineata (desi ele invata doar dupa-amiaza) si mine. E enervant sa vad ca altii au avansat mai repede decat mine la tehnica. N-am o problema cu ele, desigur, problema e cu mine, e deranjant sa realizez ca-s inferior. Si mai enervant e sa realizez ca asta inseamna ca de-acum incolo o sa trebuiasca sa ma obisnuiesc cu trezitul la 6 fara un sfert in perioada de practica. Trezit la 5:45 + ajuns acasa seara pe la 21:00: nu chiar ceea ce-mi inchipuiam eu c-o sa fac zilnic la 30 de ani. Super!

Trebuie sa recunosc ca am acceptat cam greu sa ma trezesc la orele astea. Combinat cu problemele personale din ultima luna, asta a fost si perioada de practica la care am “chiulit” cel mai mult. Cu toate astea, e si perioada de practica in care am experimentat cel mai mult la capitolul “tehnica”. Eh, data viitoare o sa fiu mai pregatit si o sa compensez pentru zilele pierdute acum.

1 Comment

Leave a Reply

