Ce ti-ai propune sa faci in urmatorii 5 ani?

Nu, nu sunt un HR-ist idiot, care pune intrebarea asta pentru ca “asa am citit intr-o carte“. Pur si simplu mi se pare important sa ai un scop in viata.Image

Am implinit de curand 30 de ani.

In ultimele luni gandurile mi-au tot alunecat spre teme cam tampite, legate de imbatranirea corpului uman. Stiu, sunt 30 de ani, nu 80. Cu toate ca-mi dau seama de asta, nu m-am putut opri.

N-am putut sa nu observ faptul ca rezistenta la efort fizic mi-a scazut vizibil in ultimii ani. Asta desi nu m-am ingrasat si nici nu am ajuns (inca) o “leguma de canapea”(*).

Nu pot ignora faptul ca am coloana vertebrala “a unui om de 50-60 de ani” (am radiografii si un IRM + un diagnostic care sa confirme asta) – ceea ce se traduce prin dureri de spate enervante (in ciuda faptului ca ma tin de un program bunicel de gimnastica medicala).

Daca dorm 6-7 ore pe noapte in mod repetat, dupa zile obositoare la munca+scoala, oboseala isi spune cuvantul mult mai puternic decat acum 5 ani sau mai mult.

Anul trecut a fost prima data dupa multi ani cand am facut o infectie respiratorie care sa nu treaca decat cu antibiotice. Nu mai luasem antibiotice de la 17 ani, anul trecut am luat de 2 ori.

Si multe alte mici sau mari prostii, pe care n-am chef sa le enumar aici.

In afara de asta, mi-am pus deseori intrebarea “la ce sunt priceput?” si “sunt cu ceva mai bun in vreun domeniu decat masa de oameni din jurul meu?”. Intrebari fara un raspuns satisfacator. Din pacate.

Stiu, totul suna a la un depresiv idiot. Dar nu pentru ca sunt deprimat scriu asta!

Din toate gandurile ultimelor luni nu mi-a ramas decat o intrebare. Daca ar fi sa aleg niste idei simple dupa care sa ma ghidez in urmatorii ani, care ar fi ele?

Pana acum am ramas cu urmatoarele:

  • sa ajung (macar) bun in ceva. Priceput. Cu multe cunostinte. Informat. Pregatit. Ceva de genul asta.
  • atunci cand ma voi gandi la viitor, sa nu vad motive de-a-l vedea numai sumbru. Sau trist. Sau dificil. Sau mai rau ca in prezent.
  • sa nu mai ajung niciodata la sfarsitul anului fara sa-mi iau macar 20 de zile de concediu in anul cu pricina.

Lista e deschisa.

 

  • un calc cam nefericit pentru englezescul “couch potato

 

drepturi imagine: raise5.com

Leave a Reply

