O intrebare stupida

Ma trezesc la ora 5:30, ca sa fiu gata pana la 6 si un pic, ca sa ajung la spital la 7:10, ca sa fiu in oficiul asistentelor la 7:20.

Intreb daca pot sa ma uit prin fisele pacientilor, ca sa vad si eu cum se deruleaza procesul de ingrijire pe o perioada mai lunga. Mi se permite.

Apoi urmeaza brusc intrebarea (sau conversatia?):

Mergi in cluburi?
Nu! De ce?
Pentru ca am mai avut alti elevi care n-aveau chef de munca pentru ca mergeau in cluburi toata noaptea.

De regula nu las sa se vada pe fata mea ce gandesc, dar cred ca am avut cea mai expresiva fata (de tip WTF) in momentul ala.

3 thoughts on “O intrebare stupida

  1. Multi elevi nu vin in practica datorita si tratamentului la care sunt supusi.Alergi sa duci la laborator ce se recolteaza,uneori si 5 drumuri ,diverse hartii la administratie,pacienti la radiografie,probe respiratorii….dar daca esti consecvent si faci ce ti se spune te atasezi de asistente,le castigi incredearea iar asta necesita timp. Comentariile tin de educatia fiecaruia…le ignori. Trist este faptul ca putini vor reusi sa-si gaseasca locuri de munca in domeniu iar unii se imbogatesc pe spinarea celor ce fac aceste scoli pe fff multi bani.

    Like

    1. Eu nu inteleg si n-am sa inteleg vreodata treaba cu “du-te cu analizele astea la laborator, cu hartiile astea la cabinetul X, cu fisa asta de medicamente la farmacie”. OK, prima data ma duc, e util sa stii pe unde sunt farmacia, laboratorul si alte lucruri.

      Dar nu vin la spital ca sa ma plimb ca tampitul de colo-colo, chit ca (si) asta fac in mod normal asistentele medicale. Am inceput scoala ca sa invat ceva, nu ca sa ma plimb prin spitale cu 3 fiole sau 2 foi. E absurd ca mod de a “castiga increderea”. Practic ce demonstrez? Ca sunt un idiot obedient?
      Una e sa faci ce ti se spune la o procedura si alta e sa te plimbi ca prostul pentru ca ti se spune.

      Altfel, n-am refuzat niciodata sa merg cu un pacient la imagistica/investigatii. Mai vorbesti cu el, mai vezi o radiografie, un CT, eventual o endoscopie (daca ai noroc).

      Like

Leave a Reply

