De prin spital auzite

Ai auzit ce a facut X?” (n.b. o alta asistenta de pe sectia unde fac practica)

Ce?”

S-a intepat intr-un ac cu care recoltase de la una cu HIV

Pe bune sau e gluma?”

Da, e pe bune

Si ce a luat?”

Nu stiu. Nu stie. Nimic?“. (n.b. In fiecare sectie unde am facut practica am auzit cel putin de un caz de intepat cu ac provenind de la o pacienta cu HIV/Hepatita/alte nebunii. Am vazut asa un accident – fara urmari – si cu ochii mei).

 

Ah, ce bine ca nu mai e asistentul ala de ieri in tura si azi. Stii ce enervant era? Venea la 2 centimetri de tine ca sa-ti spuna ceva, iti viola grav spatiul intim. Si mai arata si naspa

A, deci daca arata bine, nu mai era o problema?

 

Unui pacient i s-a recoltat lichid cefalo-rahidian prin punctie lombara. Totul a mers struna, desi punctia a facut-o o doctorita rezident. Mult mai bine decat ultima data cand am vazut asta, cand o doctorita s-a chinuit 15 minute cu un pacient si n-a reusit nimic. La sfarsit:

Doctorita, catre pacient: “Uite, am terminat, vezi, n-a fost nici o problema”

Asistenta, de langa: “Asta poate pentru ca e ziua dumneavoastra”

Doctorita: “E si ziua ta. Suntem sfinte azi”

Asistenta: “Doar azi!” 🙂

 

“Du-te cu EKG-ul asta la biroul de EKG, pentru interpretare. E jos, chiar langa Farmacie”. Era jos, doar ca la vreo 7 usi (si 80 m de coridoare) distanta de Farmacie.

 

Cine era ieri pe sectie de la noi?

Trebuie sa recunosc ca nu stiu, nu retin niciodata nume. O doamna blonduta si mai grasuta si inca o doamna mai slabuta

A, prima era de fapt roscata si a doua era X

Scuze, chiar nu tin minte numele

Nu e problema, nu dai test din numele noastre

(Pana acum, din toate sectiile unde am fost nu am retinut 1 nume. Fețe, da. Nume, nu. Nu am loc unde sa le mai stochez pe toate 🙂 )

 

Ce inseamna TCC?

Habar-n-am, nu-mi vine in cap“.

Aparent, e vorba de traumatism cranio-cerebral.

 

Partea paralizata sau cu functionalitate redusa la un pacient cu AVC este cea opusa emisferei cerebrale afectate. Deci daca ai AVC drept, partea stanga va fi afectata

Trebuie sa citesc niste informatii de baza despre AVC azi, sunt o gramada de lucruri de baza pe care nu le stiu (chit ca e materie de anul 3). Spre rusinea mea.

1 Comment

Leave a Reply

