De cate ori poti folosi scuza…

… îmi pare rău că am întârziat, dar la practică (în spital) a avut loc un Stop Cardio-Respirator și nu puteam să plec.

Cand am ajuns in Berna, colega de la scoala de acolo a intarziat vreo 45 de minute la locul de intalnire si cand a venit, mi-a zis fix asta (lucra duminica, era pe o sectie de Cardiologie, total plauzibil). Am simtit ceva empatie de breasla in momentul ala.

La mine la serviciu am putut-o folosi fix 1 singura data.

A doua oara am primit un sec “daca mai intarzii vreodata, o sa ai probleme grave“.

Si nu, NU era “scuza”, chiar asta a fost adevarul.

Leave a Reply

