Plin Bucurestiul de melomani…

Anul trecut am avut placerea de-a merge la un concert David Garrett, la Berlin.

Anul asta vine in Bucuresti, in septembrie, la Festivalul George Enescu. Festival la care am vrut sa mergem (eu si sotia) anul trecut, dar ne-am trezit prea tarziu (in iulie), cand nu mai erau bilete deloc. Ne-am zis ca anul acesta vom fi proactivi.

Proactivi din parti. La inceputul lui februarie (cand ne-am gandit noi sa luam abonamente) deja nu mai erau in vanzare. Biletele individuale urmau sa se puna in vanzare pe 15 februarie.

Evident, am uitat (n-a fost un februarie usor, am avut alte porcarii pe cap). Ne-am trezit in week-end sa mergem la Ateneu sa intrebam de abonamente sau bilete (pentru David Garrett), ne-au ras in nas: “Cum, s-au vandut imediat, demuuult!”. Cu 6 luni inainte e prea tarziu, aparent.

Apoi, ieri, am aflat ca oricum Ateneul nu vinde bilete pentru Festivaul George Enescu, doar Eventimul face asta, ca abonamentele par sa fie vandute si ca bilete individuale pentru David Garrett nu mai exista de mult.

Ma rog, mai exista bilete individuale pentru o parte dintre concerte.

In alta ordine de idei, daca vreau sa merg la aproape oricare dintre concertele lui David Garrett din primavara-vara de prin Germania sau Austria (mai putin Viena), inca gasesc bilete de vanzare.

E clar: ori sunt mai multi melomani in Bucuresti decat la barbarii aia de nemțălăi, ori avem noi sali de concert mult prea mici pentru cererea existenta, ori e ceva in neregula cu modul in care se vand bilete/abonamente la Festivalul Enescu.🙂

One thought on “Plin Bucurestiul de melomani…

  1. pentru festivalul George Enescu imi cumparam bilete cu juma de an inainte. Numele mari se vindeau instantaneu ( vin oameni din toata lumea pentru festival, sunt persoane ce cumpara 10-15 bilete, seara de seara).
    Cum nu imi permiteam 20 de bilete, la unele spectacole mergeam acolo direct si dadeam ceva la intrare si stateam pe scari sau un picioare. De neuitat.

    Like

Leave a Reply

