Povestea mea (pana acum)

Mi-am dat seama ieri ca am strans deja cateva zeci bune de postari in care mi-am povestit impresiile mele din cei 3 ani de scoala, drumul meu catre o noua meserie.

eu
Mana mea. Pilozitatea partiala a mainilor si picioarelor e o trasatura de familie🙂

Desigur, mai am ceva timp pana termin scoala si apoi inca ceva pana voi primi dreptul de libera-practica. Dar cred ca e cazul sa fac un post-index, in care sa-mi prezint povestea cronologic. La un moment dat va veni si un post-rezumat, de final al scolii si inceput al altui drum.

Cu speranta ca scriiturile mele vor fi de folos cuiva, candva (pe mine stiu ca m-a ajutat sa-mi astern gandurile in scris):

De ce?

Primele rezultate, primele impresii

Psihologie

Practica

1/6 semestre gata!

“vrei sa te faci asistent medical”?

Grija fata de pacientii grav-bolnavi

Respectul fata de un profesor

Cum se propaga o greseala

Colegele mele spun prostii

Spaga pentru un post de Asistent Medical 1 si 2

3 prostii cat mine de mari pe care le credeam acum 9 luni

Scoala, scoala si iar scoala

Cateva concluzii dupa 1 an de invatat pentru a deveni asistent medical

Asa da!

Lectiile unor asistente cu vechime pentru un invatacel

Cum poate esua o incercare de a rade cu un pacient

Gresesc eu daca nu mai cred in povesti frumoase

Asistentele medicale si spaga (primele impresii)

Greu e sa nu-i poti spune unui om ca greseste

Perspective

Politetea nu e pentru toata lumea

6 saptamani la Oncologie (de fapt 5)

Probleme intalnite de mine la practica in spitale

Oare ar trebui sa ma ingrijorez

Paznicii cu simtul raspunderii

Ce au retinut 3 studente (viitoare asistente) din alte tari europene dintr-un schimb de experienta in Romania

Haha, baiatu’ asta vrea manusi

Inca o luna, inca un spital, inca o sectie

Colegele mele spun tampenii (2)

Valoarea educativa a unui 2

Valoarea educativa a plimbatului prin spital

Ce faci cand ai profesori tampiti

Cum ajung romanii sa creada ca tot personalul medical ia spaga

Cum am invatat cardiologie

Tristul adevar este ca…

Impresii dupa al 3-lea semestru de scoala

De la “control”

Ce bizar – citesc un manual in metrou/autobuz

2 saptamani de “schimb de experienta”

O dupa-amiaza la practica

Ce am retinut din perioada asta de practica in spital

3 saptamani in Cipru (schimb de experienta ca AMG)

Ce se intampla cand trimiti un ipohondru la practica pe o sectie de Boli infectioase?

O intrebare stupida

O dimineata la spital

De prin spital auzite

Asta nu te invata la scoala

M-am saturat

Cum crede profesoara mea de nursing ca a aparut HIV-ul (plus cate ceva despre subiect)

Unii abia asteapta sa inceapa, altii abia asteapta sa plece

Am terminat anul 2. Cateva concluzii.

Jurnal de voluntariat in spital 1, 2, 3, 4, 5, 6

Voluntariat in spital – concluzii

Auzite in spital 1 si 2

Cum mai “enervez” eu asistentele de pe sectia unde fac practica

Cat de repede se duce cheful de-a invata ceva

Nu vreau sa mai aud nimic de la tine

Concluzii dupa un nou stagiu de practica

2 saptamani in Elvetia (schimb de experienta ca AMG)

Ipocrizie sau nu

Neputinta si frustrare

Din spital

Practica 1 si 2

Asta nu e treaba mea

De ce ma frustreaza scoala mea pentru Asistenti Medicali pe mine

Auzite in spital

Ganduri de iarna

Alta intrebare stupida la care trebuie sa tot raspund

Jurnal de practica in spital 1 si 2

Mi-am ales subiectul pentru lucrarea de diploma

Duios, semestrul se terminá

Penultima perioada de practica din anul 3: 1 si 2

Leave a Reply

