Bucurestiul arata intotdeauna mai bine cand e liber

Lipsit de traficul infernal din zilele saptamanii, fara puhoaiele de oameni care se duc dintr-o parte intr-alta a orasului, cu oameni mai putin stresati pe strazi, parcuri, muzee… arata cu totul altfel. Daca iti faci timp sa descoperi orasul, intotdeauna vei gasi si ceva frumos.

E clar, trebuie sa ma mut intr-un oras mai mic.

Si sa am mai multe zile libere, cumva. :))

Intotdeauna gasesti un colt linistit in Muzeul Satului.
Intotdeauna gasesti un colt linistit in Muzeul Satului.
Putina lume-n Herastrau.
Putina lume-n Herastrau.
Sunt mai putine lalele-n Gradina Botanica fata de gradinile din oras, dar macar cele de aici sunt mai speciale. :)
Sunt mai putine lalele-n Gradina Botanica fata de gradinile din oras, dar macar cele de aici sunt mai speciale.🙂
Gradina Botanica nu a inflorit inca. Surprinzator.
Gradina Botanica nu a inflorit inca. Surprinzator.
Pe mutunache asta l-am gasit pe acest gard, l-am lasat tot acolo.
Pe mutunache asta l-am gasit pe acest gard, l-am lasat tot acolo.
Cea mai frumoasa magnolie din Bucuresti, in opinia mea.
Cea mai frumoasa magnolie din Bucuresti, in opinia mea.

20150412_133820

Nu stiu a cui era masina asta, dar m-a facut sa rad un pic.
Nu stiu a cui era masina asta, dar m-a facut sa rad cand am vazut-o.

Leave a Reply

