De ce nu trebuie sa te bucuri niciodata prea devreme

Am verificat programul semestrului asta (cat a mai ramas), mi-am refacut niste calcule si mi-am dat seama ca mai am 9 saptamani de practica ramase, nu 5, cum credeam. Si doar 6 de teorie. Adica iarasi o sa ni se dea lucrari peste lucrari din materie care nu ni s-a predat (doar ni s-a cerut sa facem “prospect”) si apoi ura si la gara.

Ce, trebuie sa ni se predea urgente medicale, oncologie, pediatrie? Astea “se invata din mers”. E mult mai important sa fim trimisi la spital, unde multe asistente nu au chef si timp de noi si invatam prea putine lucruri.

Screen shot 2015-04-16 at 10.40.02 AM

3 thoughts on “De ce nu trebuie sa te bucuri niciodata prea devreme

  1. Ai dreptate cu testele, am facut ASTMUL BRONSIC in clasa profa doar a citit din carte de explicat nimic de scris nimic doar titlul si data ….. si surpriza test …..cine poate sa imi imprumute lectia predata sau sa imi explice

    Like

    1. Voi ati facut astmul in semestrul 2? Pneumologia era materie de semestrul 1 in anul 2.
      Ti-as da un scan de pe caietul meu, dar abia imi inteleg eu scrisul :))
      Asa, mai bine iti dau linkul asta catre lectia de astm dintr-un manual de medicina interna. Sa-mi zici daca ti-a fost de ajutor.

      Like

  2. imi spui te rog pt cine care are teme de licenta socul anafilactic cateva idei , din ce carti ar putea gasi, cursuri .Cum ti se pare subiectul ??? mersi

    Like

Leave a Reply

