Un banc care mi-am jurat ca nu se va mai aplica in cazul meu vreodata

Pe vremea lui Ceausescu, in urma incalzirii relatiilor bilaterale romano-chineze, a aparut un necesar de vorbitori de limba chineza. La nivelul conducerii de partid si de stat a fost creata o comisie de experti care sa determine cea mai rapida cale de a obtine fluenta in limba chineza.

Intr-o prima instanta, expertii au mers la profesorii de la facultatea de limbi straine, din cadrul Universitatii Bucuresti.  Le-au pus intrebarea:  “De cit timp credeti ca e nevoie pentru a obtine vorbitori fluenti de limba chineza?”.  Profesorii s-au consultat pentru o vreme, apoi au raspuns:  “Avem nevoie de circa 4 ani de studiu aici, apoi de 2 ani de specializare in China. In total, cel putin 6 ani“.

Membrii comisiei au notat, dar li s-a parut inacceptabil sa mearga cu termenul asta la Ceașcă, asa ca au mers pe holurile facultatii, pe considerentul ca studentii au memorie foarte buna si le-ar oferi un termen mai corect.  Au pus aceeasi intrebare studentilor. Au stat studentii, s-au gandit, au vorbit, apoi au trimis un reprezentant in fata:  “Daca e examen, 3 zile, daca-i partial, 1 noapte, iar daca-i colocviu, il dam acum”.

Am un curs de 105 pagini pe care l-am inceput de mai multe ori si de care n-am trecut niciodata de mijloc. E asa soporific ca ma tot gandesc sa-l iau cu mine in spital si data viitoare cand mai aud un pacient ca se plange de probleme de somn, sa i-l pun in poala.

Examenul e grila cu complement compus. Oare ce rezultat o sa iau? O sa ma trezesc asa dupa o vreme 🙂

Picture-11

P.S. Nu, nu asa am facut eu scoala, dar materia asta chiar nu-mi place, mai am de scris la lucrarea de diploma, am si serviciu si profesoara a refuzat cu abstinenta sa ne predea ceva. “Aveti suportul de curs, va descurcati”.

2 Comments

  1. :))pe asta nu il stiam,eu am auzit altul gen: se hotarasc niste prof univ de la diferite facultati sa le dea examen studentilor din cartea de tel.studentii de la Litere reactioneaza “dar de ce,nu exista motiv,nu exista antecendente in istoria literaturii etc”..studentii de la ASE reactioneaza si ei,fac proteste, boicoteaza sediile, refuzand sa dea examen. Studentii de la Medicina intreaba “in cat timp trebuie sa o invatam?”:))cam asa e…
    Sau una adevarata: pana la examenul de maine mai sunt 4zile:azi,diseara,la noapte si maine dimineata;))e timp de invatat:))

    Like

    1. Eh, bancul asta era realitatea curata la facultatea mea. 7 materii diferite (nu exagerez) de Contabilitate am facut in 4 ani de facultate. Dupa a treia am inceput sa-l aplic si eu.

      Problema e ca… unii ajung sa “invete” asa toata facultatea si apoi se mira ca nu stiu nimic dupa 4 ani de studii superioare.

      Like

Leave a Reply

