Transport in comun gratuit daca citesti o carte

In Cluj!

Oricine citeste o carte in mijloacele de transport in comun din Cluj in perioada 4-7 iunie 2015 circula gratuit.

carte parte

Foarte tare stirea asta.

Felicitari celor care au venit cu ideea si au reusit sa si convinga pe cine trebuie ca ar fi frumos s-o puna in practica.

Vin si eu de pe margine si intreb: daca citesc (cum fac eu) cartea de pe smartphone, se mai pune? Dar daca e vorba de un manual pentru scoala? Dar o revista groasa cu benzi desenate (pe care americanii ar numi-o graphic novel)?🙂

4 thoughts on “Transport in comun gratuit daca citesti o carte

  1. Din ce am înțeles eu, se pune orice carte tipărită pe hârtie, indiferent de coținutul. Mâine o să testez. Poate mă fac și cu o amendă =))

    Like

    1. Una din doua:
      – ori nu vor exista controlori pe trasee
      – ori vei da peste ei fix cand nu vei avea o carte la tine.😀
      Pentru ca, stim cu totii, controlorii au o putere magica de-a te controla fix cand iti expira abonamentul, dar rareori cand esti “in legalitate”.🙂
      Stiu germanicii ce stiu cand pun in vanzare abonamente pe un an.

      Like

      1. Am auzit că azi au fost persoane care au avut carte, și unii controlori nu știau de eveniment. Depinde de fiecare controlor cât de informat e.🙂 Sper să am noroc :))

        Like

Leave a Reply

