“Untold” trip (2)

Am plecat din Bucuresti de la 38 de grade, aici au fost cam 20 si un pic. Placut. Atata doar ca am venit o țâră nepregatit pentru ploaie si 20 de grade. Asta se intampla cand nu il mai crezi pe Busu, care tot zicea ca va fi racoare aici. Oare madam Ortansa Jude mai lucreaza pe undeva?🙂

Am vazut si castelul Banffy. 30 de minute din Cluj. Un pic dezamagitor – e incredibil cum a putut fi lasat o cladire (si o mosie) atat de frumoasa in paragina. Pot doar sa-mi imaginez costurile si durata unei munci de restaurare pentru niste cladiri de dimensiunea asta. Oricum, daca vreodata se vor gasi bani pentru a se termina lucrarea, va arata excelent. Pentru moment, e doar un loc foarte linistit.

Clujul in sine e invadat de oameni. Cu toate astea, tot e mai curat decat Bucurestiul intr-o zi buna. Sunt si ceva straini (parca mai multi decat la alte festivaluri din Romania), dar e foarte foarte multa lume in oras. Ca impresie pur observationala (deci posibil gresita), parca localnicii par mai putin tristi ca ai mei concetateni de Bucuresti.

Festivalul in sine e destul de ok organizat in opinia mea (desi cu siguranta vor fi voci carcatoase). Singura mea problema ar fi: cum sa ma impart sa ajung in mai multe locuri diseara? Si de unde mai gasesc energie pentru inca 2 nopti? La naiba, la 31 de ani nu mai treci asa usor peste cateva seri nedormite si cu zbantuiala ca la 20.

20150731_131034 20150731_131114 20150731_131610 20150731_142335 20150731_210227 20150801_025725

Leave a Reply

