“Untold” trip (3)

E oficial: adaug Clujul pe lista (scurta) a oraselor din Romania unde m-as muta pentru restul vietii.🙂

Si ma intreb daca si altii de varsta mea incep sa se simta bizar atunci cand lumea din jurul lor de la festivaluri de muzica electronica devine din ce in ce mai tanara – in timp ce noi doar imbatranim.

Oricum, ieri am avut cea mai bizara auditie de la un festival din viata mea. Pe la 20 de ani imi placea mult Silent Strike. Prima data am ajuns sa-l aud live… abia acum. Atata doar ca a fost foarte putina lume la el. Cred ca au fost mai putin de 50 de oameni. Probabil strangea mai multi oameni intr-un club de pe oriunde din tara. Well, cui ii pasa? S-a auzit misto.

Put your hands up for Cluj, a lovely city!
Put your hands up for Cluj, a lovely city!
Clar!
Clar!
La doar 15 minute de centrul orasului.
La doar 15 minute de centrul orasului.

20150801_182508

Un lucru de respectat la Ardeal: nu le plac neo-comunistii.
Un lucru de respectat la Ardeal: nu le plac neo-comunistii.

Leave a Reply

