“Untold” trip (sfarsit)

A fost prima data in viata mea cand am stat la coada ca sa intru la o Gradina Botanica in Romania. Se mai schimba obiceiurile romanilor? Oricum, Gradina Botanica din Cluj este foarte frumoasa – mult mai cocheta si mai ingrijita decat cea din Bucuresti in opinia mea.

La intoarcere am vizitat si salina Turda. Niste coridoare si gauri (mina, deh…) imense in pamant, unde poti sa joci ping-pong, biliard, popice, minigolf, sa te plimbi cu o barcuta sau sa mergi cu un mini-carusel (care nu e deloc mic). Dotat cu parcare, chioscuri, toalete etc. Plus o mini-baza de tratament (accesibila cu abonament). Totul pentru un pret, desigur. Foarte vest-european.

Dintre cele 5 locuri prin/nu foarte departe de Cluj vizitate in zilele astea (Castelul Corvinilor, Castelul Banffy, lacul Gilau, Gradina Botanica si acum salina), a fost cea mai impresionanta. Clar e un loc de vazut – daca nu suferi de claustrofobie (sau boli cardiace) si nu ai probleme cu a urca/cobori scari (pentru ca lifturile presupun cozi prea mari).

S-a terminat festivalul. Daca nu s-a vazut, a fost mai degraba o scuza ca sa vizitam Clujul si imprejurimile. 🙂

Ca intotdeauna la drum lung prin Romania (aprox. 1300 km acum), sunt tare multumitor ca ne-am intors vii acasa. Pe drumul de intoarcere am vazut nu mai putin de 3 accidente (unul cu TIR-uri, SMURD si descarcerare s-a petrecut la fix 200 m in fata noastra) si mult prea multe manevre in extremis care au evitat cate un accident grav. A, da, apeductul ala dintre Sibiu si Sebes de care se tot scrie in ultima vreme ca ar fi periculos – chiar arata nasol!

20150802_150647 20150802_152223 20150802_152528 20150802_154810 20150802_162301

Asa i-am multumit colegului meu din liceu care m-a primit in găzdășag zilele astea: Jamie Oliver's Bloomin' Brilliant brownies
Asa i-am multumit colegului meu din liceu care m-a primit in găzdășag zilele astea: Jamie Oliver’s Bloomin’ Brilliant brownies

20150803_13042320150803_13361720150803_130959

Leave a Reply

