Somer!

Azi, dupa 8 ani si cateva luni petrecute la acelasi loc de munca si 11 ani si 3 luni de munca neintrerupta, am redevenit unemployment-clipart-unemployment-gradssomer. Ma rog, sa zicem ca nu am fost somer-somer niciodata (dupa liceu am inceput facultatea, de lucrat lucrez din toamna anului 1, urmata de o scurta pauza si apoi munca neintrerupta din anul 2 incoace)

Am un termen auto-impus pentru gasirea unui loc de munca (Asistent Medical) pana la sfarsitul lui septembrie.

Daca planurile mele nu se indeplinesc, va trebui sa o iau de la zero din octombrie. Adica voi fi in situatia pe care am deplans-o pana acum doar la altii: nu ai job, nu iti gasesti un job in domeniul pe care-l vrei si trebuie sa accepti ceva, orice, ca sa nu mori de foame.

Pentru cei care nu si-au dat seama deja, n-am stat cu mainile in buzunare pana acum. Am 2 interviuri deja planificate pentru imediat dupa ultimul examen si alte “promisiuni” (in care pun oarecare valoare).
Oricum, ma surprinde mirarea tuturor oamenilor (familie, prieteni, colegi, amici si chiar necunoscuti) cand le spun ca mi-am dat demisia. Eu le spun ca “am facut-o prea tarziu“, ei o tin una si buna cu “nu era mai bine sa astepti pana iti gaseai un nou job?“. Pe principiul daca tot am facut 3 ani de zile scoala + job, ce mai conteaza cateva saptamani/luni?

Foarte rar cei care isi dau cu parerea in privinta situatiei altuia se pot pune in locul lui/ei, oricat de mult l-ar cunoaste.

Adica eu cred ca am facut o mare greseala acum 3 ani cand am ales sa-mi pastrez jobul asa cum am facut-o, trebuia sa fi gasit cumva o solutie mai buna. Pentru ca intotdeauna compromisurile nasc alte compromisuri.

Oricum, la munca!

munca fara paine

Foto via muzeul de fotografie

2 thoughts on “Somer!

  1. Suntem multi cei care avem un job si facem scoala de AM in paralel , mai devreme sau mai tarziu va veni si randul nostru, mult succes !

    Like

Leave a Reply

