Cum a fost admiterea la Facultatea de Asistenti Medicali din cadrul UMF “Iuliu Hatieganu”, Cluj, in 2015

In continuarea posturilor din 2014, cu admitrea la UMF Carol Davila sau la Scoala Postliceala Fundeni, cu ajutorul altor viitori asistenti:

30 de intrebari (au fost niste probleme cu niste grile gresite, au fost anulate niste intrebari la anumite variante), puteau avea raspuns multiplu, erau punctate (partial) si raspunsurile CORECTE partiale. Nu am gasit exact cum erau punctate intrebarile, totusi. Bibliografia: Manualul de Anatomie de clasa a 11-a, doar Sistemul osos, Sangele, Respiratia si Circulatia.

300 lei taxa de admitere! 40 locuri la buget, 57 la cu taxa. Info de pe site-ul lor (nu stiu cat va mai ramane linkul valabil). Ultima medie de admitere: fara taxa: 8,60; cu taxa: 7,47

De curiozitate, l-am rezolvat si eu. Din 30 de intrebari, am nimerit perfect 11 (culmea, majoritar cele cu 3 si 4 variante). Am mai avut inca 9 intrebari cu doar 1 raspuns gresit, la restul nu as fi fost punctat. Cred ca nu intram. Dar asta e la 3 ani de la admiterea mea. Era vorba de 4 capitole mari si late (nu tot manualul, ca la mine). Daca le citesti de mai multe ori, cu atentie la numere, ar trebui sa te descurci bine.

Multumesc din nou cititorului blogului meu (care a intrat la “buget”) care mi-a oferit pozele respective! Am blurat raspunsurile lui, pentru a putea fi facute si de altii. Fiecare rand ar corespunde literei (a, b, c, d, e). Si mult succes lui mai departe la scoala.

1-1314-27 28-30

REZULTATE:

1    c, d
2    b, c, e
3    a, b, c, d
4    b
5    a, c, d
6    b, c, d, e
7    c, d, e
8    b, d
9    a, d
10    a, b, c
11    c
12    a, c, d
13    b, d
14    b, c, e
15    a, c, d, e
16    a, d, e
17    a, b,
18    a, b, c, d
19    a, c, d
20    b, d, e
21    a
22    a, b, c, d
23    a, b, e
24    a, e
25    a, b
26    a, b
27    e
28    a, d
29    c
30    a, d, e

2 thoughts on “Cum a fost admiterea la Facultatea de Asistenti Medicali din cadrul UMF “Iuliu Hatieganu”, Cluj, in 2015

  1. Buna ! Iti urmaresc blogul de ceva timp si as vrea ,daca poti desigur,sa imi raspunzi la o intrebare.De ceva timp ma gandesc cam unde ar trebui sa dau la facultate (Tehnica Dentara sau Asistenta Medicala).Care crezi ca ar fi cea mai buna optiune ?

    Like

    1. Tehnicianul dentar nu e asistent medical. In general, tehnicianul dentar se ocupa cu producerea de dinti falsi pe mulaj luat de la pacient, dar mai face si alte lucruri.

      Un asistent medical generalist poate lucra si intr-un cabinet medical (dar NU va face niciodata mulaje de dinti), dar si in spitale, clinici, scoli samd.

      Cea mai buna optiune nu ti-o pot spune eu.
      Gandeste-te daca iti va placea sa faci una dintre aceste meserii, imagineaza-ti cum ai fi peste 5-10-15 ani de a practica aceasta meserie si apoi ia o decizie.

      Like

Leave a Reply

