Rezumatul lui 2015

La final de an e util sa tragi o linie si sa vezi ce ai facut pana atunci. Cum nu imi place sa dau prea multe detalii personale pe blog, o sa ma limitez la ceea ce scriu pe aici in rezumatul asta.

La nivel profesional: am terminat scoala cu bine, am incercat sa strang cat mai multe informatii suplimentare, am luat primele interviuri ca asistent medical, am primit dreptul de munca in UK si acum fac ultimele pregatiri pentru a pleca din tara. Am avut si niste esecuri, din pacate.

Se putea si mai bine (planul meu era sa fiu angajat cel tarziu in octombrie), dar am luat niste decizii proaste prin august-septembrie si am deraiat un pic de la plan. Oricum, pe termen mediu, planul meu initial pe 5 ani inca are sanse sa se materializeze. Vom vedea in 2016.

La nivel de blog: In 2015 am scris 243 posturi, am avut 152.000 vizitatori (280.000 de afisari). O crestere cu 63% (in categoriile vizitatori/afisari) si o scadere de 14% la numarul de articole fata de 2014.
Ca sa pun lucrurile in perspectiva: in 2012 aveam 1 vizitator si 10 vizualizari (salut, Florin🙂 ).

N-am pagina de facebook pentru blog, nu am facut nici un fel de promovare, nici macar nu-mi pun postarile pe pagina personala de facebook – adica majoritatea prietenilor sau a familiei habar-n-au despre el. SEO nu ma obosesc prea mult sa fac. Adica si aici se putea si mai bine. Dar cui ii pasa? Nu am scris si nu scriu pentru bani (oricum n-am castigat nici un leu din blogging) sau faima.
In ziua in care nu voi mai scrie pentru mine, blogul asta va muri.

Cel mai citit articol al meu in 2014 ramane “Cum devin asistent medical“, urmat de cateva articole despre plata asistentelor medicale (Romania/Europa) si admiterea la postliceala/facultate (pentru a deveni AMG). Plus articolul despre viata cu reflux acid – asta desi google a introdus mult-asteptata afisare a rezultatelor in cautare pe baza gradului de incredere in sursele unui articol. Mult-asteptat pentru ca NU e normal sa citesti despre ce sa faci cand ai cancer pe blogul unui neica-nimeni (deci si la mine), e corect sa citesti despre asta pe site-uri cu surse/fundal academice/stiintifice.

Din articolele din 2015 – doar “Cum primesti dreptul de munca in Anglia ca Asistent Medical” intra in top 10.

Chit ca n-au fost asa citite, mie mi-a placut sa scriu toate postarile mele din 2015. Daca e sa fac un mic top 6 personal cu postarile mele din 2015, ar fi:

Cum evolueaza embrionul in fat si apoi in nou-nascut

Ce este o semi-inima artificiala (VAD)?

Viitorul acordarii primului-ajutor

Stiai ca exista insulina inhalabila? Plus cateva informatii despre tipuri de insulina.

Valve artificiale cardiace – un semi-esec si un semi-succes al bioingineriei

Cum a putut o persoana nascuta (dpdv genetic) barbat sa nasca doi gemeni

 

Sa ne “revedem” la anul!

10 thoughts on “Rezumatul lui 2015

  1. La Multi Ani din partea unui cititor din cei 152 000 :)! Mult succes in cariera de Asistent European🙂 si astept noi articole despre o zi de munca intr-un spital din UK. Cu mult drag si respect, Sorin
    P.S : Cred ca as fi fost tare descurajat daca as fi fost in locul tau, sa vad ca am 1 vizitator pe blog, dar cine persevereaza , departe ajunge🙂

    Like

    1. Multumesc, vor veni🙂
      Blogul era doar un jurnal on-line si-atat in prima parte a “vietii” sale, deci unicul vizitator nu m-a descurajat prea mult. Noroc ca s-au inmultit, daca ramaneam la 1 dupa 1 an, probabil ca renuntam.

      Like

  2. La Multi Ani tie si tuturor cititorilor blogului, nu m-am indoit nici o clipa ca nu vei reusi ceea ce ti-ai propus, acum ” lungul drum pana departe ” parca nu mai pare asa departe, la fel ca Sorin, si eu astept un articol despre munca intr-un spital din UK🙂

    Like

  3. Felicitari Cristian pt. toate articolele pe care le-ai scris, toata munca depusa si timpul aferent. Sper ca oamenii sa aprecieze efortul pe care l-ai depus in mod benevol. Consider ca esti un om inteligent si aceasta remarca este nepotrivita pt. persoana ta “blogul unui neica-nimeni (deci si la mine)” deoarece esti un om care s-a implicat si si-a asumat niste raspunderi, asa ca putina mandrie nu strica (152.000 vizitatori inseamna ceva, fara ajutor de pe FB). Multa bafta in anul ce vine, mai ales in UK in noua profesie de asistent medical. Ma gandesc ca la anul si eu voi fi la fel ca tine. Multumesc pt. toate informatiile. La multi ani si un an bun tuturor!

    Like

    1. Multumesc.
      Ideea e ca pentru sfaturi medicale (sau “profesionale” in orice domeniu) ar trebui sa aiba prioritate un site cu “pedigree” academic (cat de cat), iar eu nu sunt asta. Si nu sustin ca as fi in masura sa dau vreun sfat mai bun decat cineva cu mult mai multa experienta (si ani de scoala), i.e. un doctor. Nu in ultimul rand, orice sfat medical trebuie sa vina in primul si primul rand dupa un consult fata in fata. De aici si mentiunea mea.

      Numarul nu e chiar asa mic, dar e un graunte de nisip – mai ales cand il compari cu traficul la orice postare pe facebook, vizualizarile unui video al unui youtuber (chiar si roman) sau chiar si cu traficul blogurilor vechi din Romania. O chestie de perspectiva🙂

      Like

  4. Felicitari! Multa bafta in anul care vine. Eu sunt in anul I la AMG la o scoala postliceala, si de cand am descoperit blogul tau il citesc cu mare drag. La multi ani!

    Like

  5. Dragul meu Cristian, felicitarile sunt de prisos iar cu termenul “la multi ani” nu ma prea impac (Se trage din august anul trecut cand acest termen a vrut sa-mi invadeze ziua de nastere. Replica: nu l-am invitat la onomastica, asa ca am ramas fara sa-mi serbez ziua, lucru mult dorit de mine). Si oricum, desi nu ai precizat in retrospectiva ta (nestiind nici tu), nu ai punctat un aspect extrem de important: m-ai invatat prost! Una dintre lecturile promovate de tine m-a influentat sa o daruiesc unor persoane destul de apropiate, asumandu-mi obligatia de a filozofa de fiecare data cand intra in scena Momo (nu uitam de “Casiopeea draga mea”). Nu-ti mai zic ca originalul are copertile rupte (citita de 5 ori de catre mine si de inca vreo 10 persoane). Asadar…. multumesc (replica “complecta” cand te intorci prin tara si-mi povestesti “cum e”)!

    Like

    1. O sa te amuze faptul ca fix eu nu mi-am GASIT TIMP sa citesc cartea aia care, in esenta, se refera la felul in care ne pierdem timpul, in loc sa-l folosim pentru noi.🙂
      Asta desi am citit cateva capitole de ultima data cand ne-am vazut. Am gasit altceva si am uitat de ea. Or fi ceva oameni gri de vina?🙂
      Dar o am pe telefon, am baterie externa si ma asteapta cateva drumuri lungi. Deci imi propun sa fie prima (sau a doua) carte citita pe 2016.

      Sa ne vedem cu bine cand vor inflori liliecii in Bucuresti. Si sa ne mai “auzim” in scris intre timp.🙂

      Like

Leave a Reply

