Cum a fost admiterea la Facultatea de Asistenti Medicali din cadrul UMF “Carol Davila” in 2014

Edit: Vad ca multa lume viziteaza post-ul asta. Daca cineva isi va aduce aminte dupa admiterea din 2015 sa pastreze subiectele, le postez cu placere aici. Pentru a-i ajuta si pe urmatorii interesati.

Nu in ultimul rand, nu uitati ca UMF Carol Davila vinde 2 culegeri cu grile in fiecare an (in 2013 se gaseau de vanzare la poarta facultatii si erau vreo 50-60 lei fiecare).

Multumita unei actuale studente (mersi din nou!) de la UMF “Carol Davila” – FMAM, viitoare Asistenta Medicala, am primit subiectele de anul asta (varianta anatomie+chimie). Nu am si raspunsurile corecte, dar daca te uiti in manualul de anatomie de a 11-a vei gasi toate raspunsurile pentru primele 60 de intrebari. Intrebarile de chimie sunt doar din manualul de chimie organica pentru clasa a 10-a.

Tematica pentru admiterea din 2014 este aici. Linkul a expirat. Tematica pentru admiterea din 2015 aici.


Ultima nota pentru locurile la “buget” a fost 7 (56/80 raspunsuri corecte).

Intrebarile de anatomie nu mi se par mai grele decat cele pentru locurile la fara taxa de la Scoala Postliceala “Fundeni”. Cele de la chimie… mi se par foarte usoare, dar e adevarat ca judec prin prisma cunostintelor mele de acum.

intrebari 1-14

intrebari 15-31

intrebari 32-48

intrebari 49-63

intrebari 64-74

intrebari 75-80

36 Replies to “Cum a fost admiterea la Facultatea de Asistenti Medicali din cadrul UMF “Carol Davila” in 2014”

  1. “…daca te uiti in manualul de anatomie de a 11-a vei gasi toate raspunsurile pentru partea de chimie. Mai greu pentru intrebarile de chimie…”

    Hă?!?

    Like

    1. Usoare sunt, asa e.
      Atata doar ca in conditii de stres incepi sa te mai si indoiesti.
      Unele intrebari au 2 raspunsuri care ar putea fi valabile, la altele poate nu sunt 100% sigur si uite asa se greseste usor…

      Like

  2. Buna. Dar in cazul ca ,,pici,, bacaluareatul la o materie de ex. Istorie, iar tu dai in sesiunea de toamna (august) ,te poti inscrie la facultatea de moaşe si asistenta medicala?

    Like

    1. Daca iei BAC-ul SI la facultatea cu pricina mai exista locuri neocupate SI se organizeaza o noua sesiune de admitere, da, desigur.
      Daca nu… UNELE facultati private organizeaza sesiuni de admitere si in septembrie.

      Like

  3. Eu am dat tel azi la secretariat si mi s-a spus ca, culegerile cu grile sunt pt cei care dau la medicina nu pt asistenti. Ai folosit aceleasi teste grila si pt admiterea la AMG?

    Like

    1. In 2014, cand am cumparat si eu culegerile de anatomie si de chimie, da, erau comune (medicina si amg).
      Dar subiectele de la amg erau vizibil mai usoare decat la Medicina – poti verifica asta inclusiv la finalul culegerii, unde erau subiecte din anii trecuti.

      Like

  4. Bună!Am o intrebare,pana la urma facultatea asta se plăteste sau nu?pentru ca am intrat pe un site in scria ca taxa este de 9000 lei/an.Adică chiar daca iei notă mare tot trebuie sa o plătești?

    Like

    1. La fel ca la orice facultate de stat, exista locuri cu taxa si locuri fara taxa.
      Cei care iau notele mai mari la admitere raman la fara taxa. Daca nu au facut o alta facultate la fara taxa deja.

      Like

  5. Am o intrebare: ce trebuie sa faci ca sa transporti medicamente( distribuit sau ceva de genu) iti trebuie facultatea de medicina/asistenti?

    Like

  6. Aş dori ca în toamna anului 2017 să susțin examenul de admitere la Facultatea de Moaşe şi Asistente Medicale “Carol Davila” eu deja fiind admisă în anul I la Şcoala Sanitară Postliceală “Carol Davila” . Având în vedere acest lucru, credeți că admiterea o “să-mi fie mai uşoară” sau n-are nici un fel de legătură acest aspect?

    Mulțumesc!

    Like

      1. Bună,sunt clasa a 12-a si vreau să dau admitere la AMG ,poți te rog să-mi spui de unde pot să fac rost de manuale pentru pregătirea de adimitere ? Și nu ști dacă .. la Timișoara a rămas admiterea că se dă doar din biologie?

        Like

  7. Bună, acum sunt clasa a 12-a , vreau să dau admiterea la AMG ,poți te rog să-mi spui de unde pot să fac rost de culegere pentru pregătire de admitere ? Și ..pe lângă asta mai am o întrebare … adică la Timișoara se mai dă admiterea doar din biologie ?

    Like

    1. Din informatiile de pe site-ul “Victor Babes”, in 2016 admiterea a fost facuta pe baza a 50 intrebari din Anatomia de a XI-a.
      Eu zic ca manualul de anatomie de-a XI-a e mai mult decat suficient pentru orice admitere.
      Dar culegeri de probleme exista, le vinde facultatea:

      “Cărţile de teste se pot achiziţiona de la sediul Universităţii de Medicină şi Farmacie “Victor Babeş” din Timişoara, P-ţa Eftimie Murgu nr. 2, Timişoara, jud. Timiş, în următoarele locaţii:
      – Biblioteca universităţii
      – sediul central, etaj 1
      – Punct de vânzare la demisolul clădirii centrale”

      Like

    1. Pentru admiterea la facultate? Editura facultatii tipareste niste culegeri de grile. Erau 60 lei bucata acum 4 ani si se gaseau de cumparat in camaruta de la intrarea in facultate – la portar.

      Like

  8. Buna ziua,

    Am si eu rugamintea daca cineva a facut aceasta varianta si poate, sa publice rezultatele ex: 1A, 2B etc.

    Like

  9. Bună, vreo idee dacă exista vreun tutor in București care sa te pregătească pentru admitere la facultatea de moașe? Am terminat liceul în 2011, mi ar trebui o pregătire și nu știu de unde sa încep sa caut… Mi ar plăcea mai mult meditații decât sa citesc singură o carte.

    Like

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.